27 Maj 2011

OMÖJLIG häst idag!

Tog upp henne till uppställningsplatsen, mest för att jag tänkte att det blir lättare att fixa med hennes hovar om jag kan ha henne uppbunden så hin inte kan äta.. så jäkla fel jag kunde ha.

Hon ville miljoner gånger helldre stå på bara bakbenen än bara lyfta en hov åt mig..

Fick efter många om och men av omslaget som satt som berg..

Men lyckades göra rent hålen med att spruta in jodopax. Ska köpa mer kopparsulfat på söndag.. Det är lite bättre än jodopax.. bästa skulle vara om jag kunde få tag på hof putty.. Men då måste jag åka till sollvalla.. kanske hittar Patrik dit.. ska höra med honom!

Det regnar.. Jag hade tänkt strunta i täcke, men hon skakade och var ganska kall på kroppen, så jag slängde på flectäcke och regntäcke. Vill inte ha nästa problem.. Rygg problemen.


Ett STORT grattis till älskade Kusinen som tog sitt körkort igår! Är så stolt över dig ♥
Dagens bild får bli på Matilda(kusinen) när hon rider Jussan♥

Kommentarer
Postat av: Kusin Matilda

Hej Fia!



Tack så hemskt mycket för din fina gratulation :) vi måste hitta på något någon dag :) kram min älskade kusin



puss jag älskar dig <3

2011-06-01 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0