23 Maj 2011

Nu har jag inte skrivit på ett litet tag.. Jussan är fortfarande halt, men ser inte lika stel och hängig ut. Kan bero mycket på att hon får Finadyn nu. Prata med veterinären idag, och vi spekullerar i om det kan vara en hovböld ändå.. Känns som att hon inte har dom riktigt typiska fång syntomerna. Men vi ska forsätta behandla med Finadyn för fångkänningar.

Hoppas bara nu att det är en hovböld. Annars får jag ringa hästkliniken och boka tid där, för en genomgång och ev röntga..

Nu ska jag sova, så jag orkar med morgondagen.

Puss på er!

Bild från i vintras ♥ Älskar min prinsessa så mycket. Vill att allt ska bli som vanligt igen. Inga fler problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0