8-13 Juni 2011

Har inte skrivit så mycket på sistonde.. Beror mycket på att jag är ganska så trött. Jobbar mycket skift, och har svårt att vända på dygnen, speciellt nu när det är så ljust och varmt ute..

Så känns det lite hopplöst, jussan är fortfarande lite halt, Ska se om jag kan få tag på sune i morgon eller på onsdagg, se om han kan komma tidigare än planerat. Annars så får jag fråga om Carran´s hovis kan fixa jussan´s hovar, dom har blivit flisiga, och jag vill inte riskera att hon får tillbaks sprikan vi jobbade bort!

Senaste dagarna har jag jobbat med Jussan i rundcorallen. Helt lös utan nånting, hade inte änns grimman på :) Hon var som vanligt en riktig pärla!!
Jobbade ganska mycket med pallen, så nu vet hon precis vad jag vill att hon ska göra, så nu går hon och ställer sig där bara jag pekar på den. tokhästen! Ska försöka komma på något mer avancerat =)

Nu ska jag försöka hitta någon annons på hö. Vill inte behöva öppna en ny hösilagebal eftersom det nu bara är jussan som äter hö. Den hinner bli dålig då :( Men det är iof ganska bra om jag byter till hö, eftersom jussan är en fånghäst, så ska hon igentligen bara äta hö!
Ska se till att det finns analys på höet, så ska jag skicka in det till en foderrådgivare och se om jag behöver kompletera med något

Over and Out!

I morgon väntar morgonpass 4 av 4 med Raringen Erika. Och jag har bakat kärleksmums som vi ska mumsa lite på ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0