1 Juni 2011

Har varit lite dålig på att uppdatera..

Jussan har både blivit bättre och sämre i hoven.. Idag när jag kom ut så låg hon ner, när hon reste sig så haltade hon lite :( Hon som precis blivit bättre i hoven, så jag hade tänkt gå ut och gå. Som tur var så var Carran´s hovis ute och slog på tappsko till Binni ponken, så jag pratade lite med honom, och han var snäll och slängde ett öga på hennes hov. Och han sa så gott som samma sak som Sune..
Och så hjälpte han mig att känna på hennes hov. Och han tyckte inte den kändes varm och han hittade ingen puls :) Så det var ju bra :)

Lite bilder om vad som hänt på sistonde.. Jag har ju inte kunnat lägga upp bilder, eftersom jag inte hittade sladen till mobilen/kameran :P Men nu så:)

Jodopax omslaget på höger fram som tuffsan fick ha..
Mina två älsklingar ♥
Carran har byggt en jätte fin rundcorall :D I Like.. Hoppas jag kan börja jobba jussan snart igen. Då kommer den användas flitigt :)
Det är svårt att ta bild på corallen. Men fiiiin är den :) Duktiga Carran ☺
Älsklingen min ♥
Carran och Binni :D Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0