12 Juli 2011

Idag fick min älskade prinsessa somna in. Allt gick lugnt och stilla till.

Känner en sån otrolig saknad och tomhet.

Kommer ALLTID att ÄLSKA och SAKNA dig min underbara älskling!!

På fyra ben går det jag gillar allra bäst, gillar gillar gillar allra bäst, jag sitter på hennes rygg för hon är min lilla häst.. är min lilla häääst..
Va du är söt min kära lilla ponny, va du är snäll min kära lilla häst, du säger ingenting min kära lilla ponny, å det är dig jag älskar mest!

Av allting här i världen jag önskar allra mest, önskar önskar önskar allra mest, att aldrig jag ska skiljas ifrån min lilla, från min lilla häst.. :'(

Vi ses i himmlen hjärtat. Hoppas du är hos nån som tar bra hand om dig och Titor där uppe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0